כובש את העולם: פסגת טראמפ – פוטין יוצאת לדרך בפינלנד

מוטי סבן No Comments on כובש את העולם: פסגת טראמפ – פוטין יוצאת לדרך בפינלנד

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע לסמן את הפסגה המדינית החשובה הבאה שלו, פסגת ארה"ב רוסיה בפינלנד על הפרק: אוקראינה ורוסיה

12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפסגה לפסגה: הפסגה המדינית הבאה של נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין,  היום (חמישי) הודיע נשיא ארה"ב כי הפגישה עם פוטין יכולה להתקיים בעוד כשבועיים אחרי ועידת נאט"ו. טראמפ אמר כי ייתכן שהפגישה בין השניים תיערך בהלסינקי, בירת פינלנד. הוא אמר כי השניים צפויים לדון במלחמה בסוריה ובמצב באוקראינה.

יש לזכור כי לאחר המתקפה האמרקנית בסוריה, יחסי ארה"ב ורוסיה עלו על שרטון, רוסיה פרסמה כי היא תעביר לאסאד מערכות נשק מתקדמות שיגנו עליו, אך מאז נראה שפוטין מעוניין בקשר טוב עם ארה"ב לאחר שהבין שעם טראמפ לא משחקים.

מאז נשיא ארה"ב נוקט בקו שונה מאירופה בשאלת היחסים מול רוסיה, בעוד שאר המדינות מחרימות את רוסיה סובר הנשיא כי קודם כל צריך לדבר עם פוטין ואז לקבל החלטות, רוסיה היא כוח חשוב בעולם.

בפסגת הG-7 של הכלכלות הגדולות בעולם, החרימו שאר המדינות את רוסיה ולכן פוטין לא הגיע לפסגה, נשיא ארה"ב התבטא נגד ההחרמה ואמר כי פוטין היה צריך להיות מוזמן, גם ראש ממשלת איטליה אמר דברים דומים.

כנו כן נשיא רוסיה ולדמיר פוטין נוקט לאחרונה קו נגד איראן והתבססותה בסוריה ומיישר קו עם האינטרסים הישראלים אמריקנים באזור.

 



0 תגובות